Dålig uppdatering på bloggen nuförtiden

Har inte uppdaterat sedan april, det var ett tag sedan!! Så här kommer ett litet livstecken.
 
Jag har arbetat heltid den senaste tiden, så tiden har bara rusat iväg. Jag har bara 6 dagar kvar att jobba före semestern. Ska bli så skönt! Imorgon är det skolavslutning för barnen, men de får gå några dagar på fritids före de tar sommarlov.
 
Hoppas alla får en bra sommar!
 
/kram
 
 
 
 
1 Linda:

skriven

Kikar tillbaks till din fina blogg. Kul att våra barn är typ nästan lika gamla. Visst är det härligt med syskon och deras samspel, lek och påhitt!

Förstår att du inte hinner blogga så mycket när du jobbar heltid. Jag skulle vara typ död ;-)
Kram

http://blogg.loppi.se/mammalinda/

Svar: Som tur är var det bara tillfälligt att jag jobbade heltid (en månad). Till hösten ska jag jobba mindre igen! Men jag har tappat sugen när det gäller bloggen. Jag har mycket att skriva, men jag vet inte hur mycket jag känner för att dela av mig till världen. :-) Ibland är det skönt att vara lite anonym utan att alla vet vad man gör. Jag älskar att fotografera, men jag vill egentligen redigera bilderna före jag lägger upp dem, och då blir det ett för stort projekt. Jag tycker inte om suddiga mobilbilder, som jag använt en del i bloggen... /kram
Linda

Kommentera här: